DE MEEST GESTELDE VRAGEN

Wij zijn leverancier van innovatieve en kwalitatieve commerciële koelapparatuur voor winkels en horeca.

Leveren jullie ook aan particulieren?
Hoewel onze producten in principe bedoeld zijn voor commercieel gebruik kunnen particulieren natuurlijk ook bij ons kopen. Let er wel op dat alle genoemde prijzen op onze site exclusief-btw zijn.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
– Directe iDeal-betaling
– Per bankoverschrijving (U ontvangt vooraf een factuur per e-mail)
– Vaste klanten kunnen uiteraard (deels) op rekening bestellen

Wat zijn de levertijden?
De meeste producten kunnen binnen een aantal werkdagen geleverd worden omdat ze op voorraad zijn. Dit staat bij elk artikel duidelijk vermeld. Indien er staat “Levertijd op aanvraag” kan de levertijd enkele weken zijn. Onder andere bij het merk Igloo is dit meestal het geval. Zij houden namelijk geen voorraad en produceren op bestelling. Het voordeel is wel dat u keuze heeft in kleur of andere opties. Wilt u de levertijd exact weten neemt u dan even contact met ons op.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?
Koeldeal houdt het graag simpel en duidelijk ook m.b.t. de bezorgkosten, deze zijn namelijk gratis!
Hoewel we voor de Waddeneilanden hier helaas wel een uitzondering op moeten maken, hiervoor gelden namelijk bezorgkosten op aanvraag.

Bezorgen jullie door heel Nederland?
Jazeker, we bezorgen in heel Nederland en België.
Kan ik mijn bestelling volgen?
De bezorgdatum wordt vooraf met u afgestemd of u ontvangt per e-mail een track&trace code zodat u uw zending kunt volgen

Wordt de koeling binnen afgeleverd?
Standaard levert onze vervoerder tot aan de voordeur. En hoewel u er niet vanuit mag gaan zal de chauffeur meestal best even willen helpen met het apparaat binnen zetten als zijn planning daar ruimte voor geeft. Het is natuurlijk wel belangrijk dat uw locatie tot nabij de ingang bereikbaar is voor een bestelbus / kleine vrachtwagen.
Wilt u uw bestelling binnen tot aan de gebruikslokatie geleverd hebben of wilt u hulp met het uitpakken, dan kunnen we dit vooraf met elkaar afstemmen. Houdt u wel rekening met extra kosten, maar die geven we natuurlijk vooraf aan u op.
Is uw locatie lastig bereikbaar (buiten of in het pand) dan zouden we ook een voorbezoek kunnen laten uitvoeren. Een ervaren chauffeur komt dan samen met u bekijken wat er nodig is om levering mogelijk te maken. Vervolgens ontvang u van ons een prijsopgaaf voor een volledige levering. De kosten van het voorbezoek, zijnde €75,00, worden op de totale leveringskosten in mindering gebracht als u de levering ook daadwerkelijk door ons laat uitvoeren.

Wat zijn de openingstijden?
U kunt ons per e-mail 24/7 bereiken en we zullen altijd binnen 1 dag reageren, vaak zelfs nog dezelfde dag. U kunt ons ook bellen, we zijn bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17.30 uur.

Kan ik Koeldeal bezoeken?
Ja hoor, u bent van harte welkom. Belt u vooraf wel even op omdat we namelijk niet altijd aanwezig zijn in de hal.
Ook komen we graag naar u toe om uw vragen/wensen door te nemen.
Hebben jullie een magazijn en/of showroom?
Meestal worden de producten rechtstreeks naar onze klant verzonden. maar soms kiest een klant om de bestelling op te halen. We zorgen dan dat uw apparaat in ons magazijn geleverd wordt zodat we daarna het afhalen op de door u gewenste dag kunnen afstemmen. Eventueel kunt u uw koeling tijdelijk bij ons op afroep laten staan totdat u deze daadwerkelijk nodig heeft. We hebben buiten de producten die op afroep staan dus geen showroom. Natuurlijk bent u wel van harte welkom voor advies of om kennis te maken!
Kan een bestelling geannuleerd worden?
Als uw bestelling nog niet in behandeling is genomen bij onze leverancier(s) dan kunt u uiteraard kosteloos annuleren. Daarna kan het zijn dat we helaas kosten moeten doorrekenen. Neem dus altijd snel contact met ons op via info@koeldeal.nl.

Wat te doen bij storing?
Kijkt u even op de pagina ‘Service‘ onder het kopje storing en onderhoud voor meer informatie

Staat uw vraag er niet bij? Mail of bel ons!